نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید رین بو شنزن چین

مرکز خرید رین بو شنزن تور چین دارای شعب متعددی در شهر شنزن می باشد ، که اغلب اوقات مورد توجه افراد محلی قرار می گیرد . کیفیت خوب و سرویس دهی خوب به این معنی است که این مرکز خرید بهترین انتخاب برای بر آوردن نیازهای مسافران تور چین می تواند باشد.
مرکز خرید رین بو شنزن خرید از سمت مصرف کننده ها بسیار توصیه می شود. تعدادی از مشهورترین برند های جهان در این مجموعه در تور چین خرید یافت می شوند و به خاطر اینکه محصولات مهم و ضروری را ارائه می کند و محیط راحتی دارد توصیه می شود. البته قیمت محصولات در این مرکز کمی بالاتر است. مسافران تور چین میتوانند در این مرکز خرید برترین محصولات با بهترین کیفیت را خریداری نمایند.

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن


مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای مسافران تور چین ، مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن است که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . کالاهای ارائه شده برای مسافران تور چین در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . ویژه مسافران تور چین را شامل می شود . کسانی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد . که میهمانان تور چین می توانند از آن دیدن نمایند.

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا


بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو در تور چین که به بازار مروارید نیز معروف است در خیابان هونگ چیائو و در نزدیکی معبد آسمانی واقع شده و یکی از مراکز خرید پکن چین است. بازار هونگ چیائو از 5 طبقه تشکیل یافته است. طبقه اول این بازار طیف وسیعی ار محصولات الکترونیکی و الکتریکی و لوازم منزل ویژه مسافرانتور چین را در بر گرفته است.طبقه سوم آن نیز صنایع دستی مختلف چین و مرواریدهای اصل و قیمتی که به طرزی بسیار ظریف و زیبا به شکل زینت آلات ارائه میگردند در طبقات زیر همکف و طبقه پنجم و مرواریدهای بدلی در طبقه چهارم برای مسافران تور چین به نمایش در آمده است.در طبقات دیگر شما با دنیائی از مد رنگها و طرحها در پوشاک، کفش، کیف، بادبزن، زینت آلات و وسایل کادوئی کوچک مواجه میگردید. این بازار یکی از بهترین مراکز خرید چین برای مسافران تور چین به شمار میرود.

بازار هونگ چیائو پکن

بازار هونگ چیائو پکن





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین,اماکن تفریحی چین,جاهای دیدنی چین,بازارهای چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: